බැංකුවල මූලික අවශ්යතාවය වන්නේල මුදල් තැන්පතු ලබා ගැනීමයි. එහෙත් තැන්පත් කරුවන් තැන්පත් නොකරන්නේ නම් එ් සඳහා හේතු සොයා බලා එයට විසඳුම් දිය යුතුයි.
දැනට මා සමීක්ෂණය කළ ආකාරයට ප්රධාන හේතු ලෙස පහත අයුරින් දැක්විය හැකිය.
බැංකු විවෘතව තබන පැය ගනන සීමා වීම
බැංකුවට නිවසේ සිට ඇති අධික දුර ප්රමාණය
බැංකුවට යාමට එ්මට පැය ගනනක් ඇවසි වීම
ගමන් වියදම් දැරීමට සිදුවීම
පෝලිම්වල සිටීමට සිදු වීම
එසේම ලංකාවේ සියළුම රාජ්ය හා පෞද්ගලික ආයතන වල සේවය කරන කිසිම පුද්ගලයෙකුට තමාගේ පෞද්ගලිකත්වය රැුකගෙන කෙටි නිවාඩුල නිවාඩුල නෙදමා මුදල් තැන්පත් කළ නොහැකිය.
මිනිසුන් වැඩි කැමැත්තක් දක්වන්නේල තම අත ඇති මුදල එවෙලේම තැන්පත් කිරීමටයි. එහෙත් මේ තරම් අපහසුතා මැද එය කිරීමට ඔවුහු මැලි වෙති. ළමා ඉතුරුම්ල වනිතා ඉතුරුම්ල ආදිය සිදු කිරීමට වැඩි කැමැත්තක් දක්වන්නේල රු: 200/- 500/- වැනි මුදලින්යග එවැන්නක් දවසට කිහිප වතාවක් සිදුවිය හැකියග එහෙත් ඔවුනට විටින් විට බැංකු කරා යා නොහැකග එම නිසා එම මුදල් නිවස තුළ සඟවා එකතුකර ගනීග එහෙත් ගෘහස්ථ මූල්ය අවශ්යතාවයක් වූ විටල විකල්ප නොසොයාල එම එකතු කළ මුදලින් කොටසක් ගනීග එවිට තැන්පත් කිරීම අඩපණ වේග එය බැංකු වලටදල තැන්පත් කරුවනටදල දැඩි අවාසියකිග
මේ සඳහා බැංකුවටත්ල තැන්පත් කරුවන්ටත් ලේසිල ලාභල ක්රමවේදයක් වශයෙන් පහත ක්රමය මම හඳුන්වා දීමට කැමැත්තෙමි.
”බැංකුව විසින් නිෂ්පාදනය කර බෙදා හරිනු ලබන එක් එක් අගයන්ගෙන් යුත් සූරන කාඞ්පත් වෙළඳ සලකින් මිළ දී ගෙනල එහි රහස් අංකය කෙටි පණිවිඩ ක්රමය මගින් බැංකුව වෙත යැවීමයි” එමගින් තමන්ට අයත් බැංකු ගිණුම යාවත්කාල වේග එසැනින් කෙටි පණිවිඩය යැවූ දුරකථනයට සාර්ථක බව දන්වා පිළිතුරක්ද ලැබේ.
මෙම ක්රමය ක්රියාත්මක කිරීමට තැන්පත් කරුවනට කිසිම අපහසුවක් නැතග එසේම බැංකුවටද විශාල ලෙස වක්ර පිරිවැයක් කපා හැරිය හැකියග මෙසේ ක්රියාත්මක වන ක්රමවේදය තුළ පහත සඳහන් වාසි ගණුදෙනුකරුවන්ට සහ බැංකුවට ලැබෙන බව කැටි කර මෙසේ දැක්විය හැකිය.
- සුළු මුදලක් වුවද බැංකුව තුළ තැන්පත් කිරීමට හැකි වීම.
- ගමන් වියදම් අවම කර ගැනීමට හැකි වීම.
- කාළය ඉතිරි කර ගැනීමට හැකි වීම.
- දවසේ පැය 24 පුරාම මුදල් තැන්පත් කිරීමට හැකි වීම.
- වසරේ ඕනෑම දිනකදී මුදල් තැන්පත් කිරීමට හැකි වීම.
- බැංකුවේ මුදල් නැති රැුයක දුරකථන බිලක් ගෙවා ගැනීමට අවශ්ය වූ විට මෙමගින් මුදල් දමා බිල ගෙවිය හැකියි.
- පෝරම පිරවීමට අවශ්ය නොවීම.
- බැංකුවේ තදබදය අඩුවීම.
- ආරක්ෂක කටයුතු වලට පහසු වීම.
- ලිපි ද්රව්ය සඳහා යන වියදම අවම වීම.
- ව්යාජ මුදල් පැමිධෑමේ අවදානම අඩු වීම.
- ආරක්ෂිතව මුදල් ප්රවාහනය සඳහා යන පිරිවැය අවම වීම.
- සේවක සේවිකාවන්ගේ කාර්ය බහුලත්වය අවම වීම.
- බැංකුවේ සංවර්ධනය සඳහා යොදා ගත හැකි ශ්රමය වැඩි වීම.
- වැඩි කලක් රඳා පවතින මුදල් විශාල ලෙස බැංකුවට ලැබීම.
- දැනට තැන්පත් ලෙස නොලැබී යන මුදල් තැන්පතු ලෙස ලැබීම.
- බැංකුවේ සේවක සෙවිකාවන් සඳහා ගෙවනු ලබන අතිකාල අවම වීම.
- බැංකු අවම සේවක සංඛ්යාවකින් පවත්වාගෙන යාමට හැකි වීම.
- බැංකු ශාඛා ව්යාප්ත කිරීම අවම කිරීමට හැකි වීම.
- බැංකුවක තැන්පතු ශේෂය ඉහල යාම.
සුනිල් ජයසිංහ මහතා සම්බන්ද කර ගැනීමට - jayasingha_sunil@yahoo.com
දුරකථන අංකය 0776216798
දුරකථන අංකය 0776216798